02:24 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دانشگاه تهران

حراج الکترونیک زمین وزارت دفاع، نهم آذر در بورس کالا
نماد برتر- نهم آذرماه نخستین عرضه ملک وزارت دفاع در بورس کالا انجام می‌شود و بیت الله ستاریان، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و کارشناس مسکن در خصوص مزایای عرضه املاک و اراضی در بورس کالا گفت: مزایده های پاکتی و معاملات سنتی مسائل و مشکلات خاص خودشان را دارند و معمولا به صورت تهاتری و فرار از قانون انجام می شود.
دعوت از سهامداران دو شرکت به مجمع + افزایش سرمایه ۱۰۷ درصدی جذاب
نماد برتر- شرکت بورسی برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۱۰۷ درصدی و دو سهم دیگر برای تغییر سال مالی و تصویب صورت های مالی، زمان برگزاری مجمع را اعلام کردند.
بازی‌هایی مثل فیفا بر تصور فضایی و سرعت عمل افراد تاثیر مثبت می‌گذارد
نماد برتر- عضو هیئت علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران درباره مفیدبودن بازی‌های کامپیوتری برای مغز انسان گفت: فواید بازی‌های کامپیوتری تا حد زیادی ثابت شده است، اما در عین حال که مخالفت‌های عدیده‌ای با آن می‌شود. در تحقیقات نشان داده شده است که بازی‌هایی مثل فیفا، بر تصور فضایی و سرعت عمل افراد تاثیر مثبت می‌گذارد.
مجمع قدیمی ترین سرمایه گذاری و ۵ شرکت+زمان افزایش سرمایه ۴۱۳ و ۹۱ درصدی
نماد برتر- قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری بورس، یک بانک و ۶ شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
زمان مجمع شرکت دارویی و سهم فرابورسی اعلام شد
نماد برتر- شرکت دارویی به همراه سهم فرابورسی برای تغییر سال مالی و انتخاب اعضای هیات‌ مدیره، زمان برگزاری مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده را اعلام کردند.
سفیران نوآوی به کمک رفع نیازهای کشور می‌آیند/انعقاد ۱۶۰ میلیارد قرارداد میان استارتاپ‌ها و صنعت
نماد برتر- از فردا شنبه ۱۷ آبان ماه رویداد مجازی بوت‌کمپ در دانشگاه شهید بهشتی کار خود را آغاز خواهد کرد و به مدت یک ماه علاوه بر آنکه تیم‌های استارتاپی با نحوه توسعه کسب و کار دانش‌بنیان خود آشنا می‌شوند، زمینه عقد قرارداد با بخش صنعتی نیز فراهم خواهد شد.
افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری تصویب شد
نماد برتر- مجمع فوق العاده قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری بورس برگزار و طی آن افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی از سود انباشته به تصویب رسید.
رودخانه کرج در خطر مرگ
نماد برتر- مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: میزان تخصیص در نظر گرفته شده به عنوان حقابه زیست محیطی رودخانه کرج، براساس نتایج مطالعات وزارت نیرو بوده که این میزان تخصیص برای حفظ کیفیت و شرایط زیست محیطی رودخانه مطلوب نبوده و مورد تأیید محیط زیست نیست.
عرضه محصولات تحقیقاتی حوزه برق کشور در آبان ماه
نماد برتر- نخستین رویداد (وبینار) ارائه محصولات تحقیقاتی شرکت‌های برق منطقه‌ای و شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور، به همت پژوهشگاه نیرو و با همکاری پارک علم‎و‎فناوری دانشگاه تهران روز سه‌شنبه، ۲۰ آبان‌ماه برگزار می‌شود.
انتصاب سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار
نماد برتر- معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار، طی حکم جدیدی، سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار را منصوب کرد.
"فولاد" تا سال ۱۴۰۴ با طرح تحول دیجیتال کارخانۀ هوشمند جهان می شود
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه رونمایی از طرح تحول دیجیتال را تولد دوبارۀ این شرکت دانست و گفت: طبق برنامه "فولاد" تا سال ۱۴۰۴ به عنوان کارخانۀ هوشمند در جهان شناخته خواهد شد.
مرکز نوآوری صنایع نفت،گاز و پتروشیمی ایجاد می‌شود/تبدیل بخش شمال امیرآباد به مرکز دیجیتال صنایع
نماد برتر- رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از راه‌اندازی مرکز نوآوری صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در شهر دانش دانشگاه تهران بعد از راه‌اندازی مرکز نوآوری تحول دیجیتال در صنعت فولاد خبر داد و گفت: در نظر داریم بخش شمال امیرآباد را برای IOT صنایع دیجیتال برنامه‌ریزی کنیم که مرکز دیجیتال صنایع شود.
زمان افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری
نماد برتر- قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری حاضر در بورس برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی از سود انباشته، زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد.
فضای مجازی؛ فرصت‌ها و تهدیدها
نماد برتر- نتایج یک مطالعه نشان داد که فضای مجازی در کنار وجود فرصت‌های بی‌شمار، به دلیل فقدان آموزش مناسب و کافی، تهدیدهایی نیز دارد. بنابراین آموزش فراگیر سواد رسانه‌ای و مدیریت این فضا ضروری است.
ورود دانش‌بنیان‌ها به حوزه سوانح با همکاری پارک تهران و پژوهشکده سوانح طبیعی
نماد برتر- در نشست مشترک میان رؤسای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و پژوهشکده سوانح طبیعی وزارت علوم مطرح شد که عملکرد سنتی در بحث سوانح، تغییر در نگاه به این موضوع را در کشور ضروری می‌کند، چرا که در بسیاری از موضوعات حوزه سوانح می‌توان از بستر دانش‌بنیان بهره برد.